16.06.2023
Уручена уверења полазницима дидактичко–методичког курсa за наставнике и сараднике Универзитета одбране
Уручењем уверења о завршеном курсу полазницима Дидактичко-методичког курса за наставнике, наставнике вештина, наставнике страног језика и сараднике високошколских јединица Универзитета одбране, завршен је овај курс. Свечаност је уприличена у Сали наставно-научног већа Војне академије, у касарни „Генерал Јован Мишковић” у Београду.

Затварању курса присуствовао је начелник Војне академије, пуковник ванр. проф. др Срђан Благојевић, са сарадницима. Пуковник Благојевић је честитао полазницима на завршеном курсу и саслушао њихове утиске и мишљења о настави на курсу. Полазници су курс оценили као користан, захваливши Војној академији на прилици да стекну нова знања и размене искуства у вези са извођењем наставе, а нарочито на упознавању са историјом војног школства у Србији, могућностима бродских и ваздухопловних симулатора и платформе за учење на даљину.

Уверења о завршеном курсу полазницима је уручио начелник Катедре друштвених наука пуковник др Слободан Ђукић.
Војна академија посебну пажњу поклања развоју дидактичко-методичких вештина младих наставника од чијег ће будућег ангажовања и успешности преношења знања зависити квалитет васпитног и образовног рада.
Затварању курса присуствовао је начелник Војне академије, пуковник ванр. проф. др Срђан Благојевић, са сарадницима. Пуковник Благојевић је честитао полазницима на завршеном курсу и саслушао њихове утиске и мишљења о настави на курсу. Полазници су курс оценили као користан, захваливши Војној академији на прилици да стекну нова знања и размене искуства у вези са извођењем наставе, а нарочито на упознавању са историјом војног школства у Србији, могућностима бродских и ваздухопловних симулатора и платформе за учење на даљину.
Уверења о завршеном курсу полазницима је уручио начелник Катедре друштвених наука пуковник др Слободан Ђукић.
Војна академија посебну пажњу поклања развоју дидактичко-методичких вештина младих наставника од чијег ће будућег ангажовања и успешности преношења знања зависити квалитет васпитног и образовног рада.